Helpende hand

Welkom

Word lid van het forum, het is snel en gemakkelijk

Helpende hand

Welkom

Helpende hand

Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Helpende hand

Helpende hand is een forum waar je terecht kan als je je even niet zo goed voelt of gewoon even je verhaal kwijt wil. En natuurlijk is er ook ruimte voor ontspanning. Er zijn voor elkaar! Is waar het hier om gaat. Samen is sterker dan 1!


    Admin stelt zichzelf voor

    Admin
    Admin
    Admin


    Aantal berichten : 46
    Registratiedatum : 01-09-11
    Leeftijd : 31
    Woonplaats : Noord-Holland

    Admin stelt zichzelf voor Empty Admin stelt zichzelf voor

    Bericht  Admin ma sep 05, 2011 3:33 am

    Hier de Admin, Smile

    Ik ben dit forum gestart in de hoop dat mensen er wat aan gaan hebben.
    Dat je hier gewoon anoniem als je dat wilt je verhaal kwijt kan, en ontspanning kan vinden.
    En er voor elkaar kunnen zijn ook al ken je elkaar misschien niet persoonlijk.
    Ik raad iedereen verder aan, om zoveel mogelijk anoniem te blijven hier, zodat iedereen ook kan plaatsen wat hij of zei wil zonder bang te hoeven zijn daarmee (in) direct mee gepakt/geconfronteerd te worden.
    Voor degenen onder elkaar die elkaar dus persoonlijk kennen, raad ik ook aan om op dit forum pseudonieme (anonieme) namen te gebruiken.
    O jahh verder houd ik heel erg van de natuur en van de diertjes om ons heen Smile
    Ik ben gek op snoepen. En ik hoop dat iedereen het hier naar z`n zin zal krijgen.
    We be there for each other ;-)

    Groetjes Admin

      Soortgelijke onderwerpen

      -

      Het is nu ma mei 13, 2024 3:41 am